Ważna informacja!

Wczoraj o godzinie 19:25 po kilku zgłoszeniach związanych z problemem z dostępem do serwera rtk24.net (synchronizacja) oraz autoryzacją, ustaliliśmy, iż usługodawca, który dostarcza nam usług serwerowych (Home.pl) wprowadził zmiany (wyłączył obsługę niektórych usług związanych z komunikacją), które finalnie uniemożliwiły poprawną pracę naszych programów.

Niestety zmiana nie była konsultowana z nami, nie otrzymaliśmy żadnej informacji (mailowo/telefonicznie) o tym fakcie. Po prostu nagle usługa przestała działać, a każdy, kto chciał skorzystać z usługi synchronizacji, czy autoryzacji (w szczególności licencje pływające i demo) – nie był w stanie.

Pomimo wieloletniej współpracy usługodawca nie był w stanie stanąć na wysokości zadania i pomóc rozwiązać problemu. Podjęliśmy zatem decyzję o rezygnacji z usług Home.pl i wybraniu rzetelnego i bardziej pewniejszego i elastyczniejszego dostawcy.

Podjęta również została zmiana, która tymczasowo (na czas migracji do infrastruktury nowego usługodawcy) powinna umożliwić funkcjonowanie usług, które stały się nagle nieaktywne.

Do tego jednak należy zaktualizować oprogramowanie (RaportyGPS i PowerGPS) do wersji oficjalnej 2.16, które są dostępne na stronach WWW poszczególnych programów. Niestety wcześniejsze wersje (w szczególności Raportów) przy obecnym dostawcy nie będą funkcjonować w zakresie wyżej wymienionym (dostawca stwierdził, że usług z powrotem nie włączy) . Jeśli macie zapisaną licencję – problem nie powinien być obserwowalny, ale przy licencjach pływających – niestety niezbędna będzie aktualizacja do wersji 2.16.

Uwaga! W obecnej wersji połączenie pomiędzy dyskiem sieciowym nie będzie szyfrowane. Jeśli zależy Wam na przesyłaniu danych w formie zabezpieczonej, prosimy o wstrzymanie się z korzystaniem z funkcji synchronizacji do czasu migracji infrastruktury do nowego dostawcy.

Za utrudnienia przepraszamy. Bardzo dziękujemy użytkownikom, którzy zgłosili nam problemy w funkcjonowaniu w/w usług, dzięki Wam byliśmy w stanie szybciej zareagować na zaistniały problem (tymczasowe rozwiązanie zostało udostępnione o godz. 5:25 dzisiejszego dnia).

Wersje są dostępne do pobrania:

Raporty – link

PowerGPS – link

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *